Оплата та доставка
Оплата замовлення:
Шановні клієнти, ВИ можете сплатити за ваше замовлення такими способами:
1. Готівкою. Оплата готівкою можлива лише за умови купівлі в магазині у м. Кривий Ріг. Оплата виключно в національній валюті.
В склад-магазині ви можете оплатити:
– готівкою
– терміналом.
2. Наложений платіж «Новая пошта» і «Укрпошта» (оплата при отриманні).
Оплата ззамовлення буде здійснюватись в момент отримання посилки на поштовому відділенні.
Увага: ця послуга здійснюється з комісією (відповідно до тарифів поштової компанії)!!!
Номер посилки надсилаємо СМС-повідомленням.
Відправка посилок щоденно після 14:00.
3. Банківській переказ коштів на карту (попередня оплата).
Ви переказуєте кошти за замовленя на наш розрахунковий рахунок в найближчому відділенні банку чи через online-банкінг.
ПРИВАТБАНК:
Найменування отримувача
ФОП Гембич Софія Миколаївна
Код отримувача
3455306167
Рахунок отримувача у форматі відповідно до стандарту IBAN
UA463052990000026005010409440
або на картку ФОП за номером
отримувач Гембич Софія Миколаївна
MONOBANK
4035 2000 4287 7933отримувач Гембич Софія Миколаївна
Ощадбанк
5167 8032 3918 9595отримувач Гембич Оксана Миколаївна
Після отримання і ідентифікації платежу ми пакуємо посилку і повідомляємо її номер.
(Увага! Якщо ви здійснили оплату через термінал чи ПІБ платника відрізняється від ПІБ отримувача замовлення – обов’язково повідомте нам час оплати, прізвище на кого оформлене замовлення, та за необхідності від кого був платіж. Подзвоніть чи залиште смс повдемлення/ viber / telegram на наш номер: 0674924252
Відправка посилок щоденно після 14:00.
4. Безготівкова оплата через LiqPay: (ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ ЦЯ ОПЛАТА ВИМКНЕНА) оберіть спосіб оплати «Моментальна оплата карткою Visa/MasterCard (LiqPay)» и натисніть кнопку «Оплатити замовлення». Мінімальна сума для оплати відсутня.
Браузер автоматично перенаправить вас на сторінку оплати. Вам необхідно ввести данні вашої картки: номер, строк дії, для перевірки – код CVV2 чи CVC2, а також номер телефону власника.
Після цього на ваш телефон прийде смс-повідомлення з кодом підтвердження. Введіть код в відповідне поле. Потім натисність на кнопку “Оплатити замовлення”.
Ваша оплата здійсниться автоматично, і в найближчий час ми відправимо ваше замовлення. Якщо ви не здійснили оплату по системі LiqPay ваше замовлення автоматично відміняється через пів години.
Відправка посилок щоденно після 14:00.
Доставка товарів:
1.Новая пошта — вартість доставки можна переглянути на сайті:
https://novaposhta.ua/basic_tariffs
(УВАГА! За наложений платіж Новою Поштою додатково нараховується окремо комісія! Вартість : 20 грн + 2% від суми переказу!)
Після пакування замовлення ми відправимо вам смс-повідомлення на номер телефону, що вказаний в замовленні, з номером посилки для відстежування на сайті Нової Пошти.
Коли посилка прийде на ваше відділення, ви отримаєте повідомлення від Нової пошти.
УВАГА!
Термін зберігання посилки відділенні Нової пошти – 4 робочих дні вашого відділення (субота, неділя включно, якщо відділення праює!), з моменту надходження на відділення!!
Точний графік роботи вашого відділення можна переглянути тут:
https://novaposhta.ua/timetable
УВАГА! Субота і неділя враховуються в термін зберігання, якщо в ці дні відділення працює!
Відправка посилок щоденно після 14:00.
Термін доставки залежить від оперативної роботи самої поштової служби, часто це від 2 до 5 днів.
Всі замовлення підтверджуються нашим менеджером при телефонному дзвінку на номер отримувача чи повідомленням в меседжері, що вказаний в замовленні. Менеджер озвучує назву моделі телефону чи гаджета на який замовляєте аксесуари для остаточного вашого підтвердження.
Вартість доставки сплачує отримувач.
2. Укрпошта — пересилка товару поштовою бандероллю.
Відправляємо тарифом “ЕКСПРЕС”, відправка тарифом “СТАНДАРТ” – на вимогу отримувача (вказати в графі примітки).
Доставка до 5 днів по всій Украінї!
При заповненні даних вказуйте вашу домашню адресу, а не адресу найближчого парку де гуляєте, чи установи, де працюєте. Посилки надходить на відділення і сортується по адресам.
Для відправки посилки на відділення “ДО ЗАПИТАННЯ” вам необхідно вказати індекс відділення, та в графі “адреса” вказати “до запитання”. Відправка посилки Укрпоштою до запитання здійснюється за умови повної оплати замовлення!
Відправка посилок щоденно, окрім суботи та неділі, о 14:00.
Тарифи:
https://ukrposhta.ua/ua/taryfy-ukrposhta-ekspres
Термін доставки залежить від оперативної роботи самої поштової служби, часто це від 2 до 5 днів
Всі замовлення підтверджуються нашим менеджером при телефонному дзвінку на номер отримувача чи повідомленням в меседжері, що вказаний в замовленні. Менеджер озвучує назву моделі телефону чи гаджету на який замовляєте аксесуари згідно замовлення для остаточного вашого підтвердження.
Вартість доставки сплачує отримувач.
3. Самовивіз — товар замовлений в інтернет-магазині chehlova.com.ua можна заборнювати і забрати протягом 2-х днів за адресою проспект Металургів 33 (95й квартал). Режим роботи з 10:00 до 18:00, без перерви та вихідних.
Якщо через 3 дні замовлення не забране чи неможливо зв’язатись за вказаним телефоном – таке замовлення вважається непідтвердженим і відміняється.
Відстежити ваше замовлення можна:
Отримавши від нас смс-повідомлення з текстом: Посилка НОМЕР буде віправлена ДАТА CHEHLOVA.COM.UA” ви можете САМОСТІЙНО відстежувати дату прибуття і статус вашої посилки!
Для цього треба ввести номер посилки на відповідному сервісі, залежно від поштової компанії.
Укрпошта:
1. Гаряча лінія: Телефонуй за номером 0 800 300 545, обирай у голосовому меню пункт «перевірка статусу відправлень», вводь трек-номер і дізнавайся актуальний статус відправлення.
2. Боти:
Меседжер: m.me/ukrposhta.chatbot
Viber: https://chats.viber.com/ukrposhta
Telegram: http://t.me/ukrposhta_chatbot
3. На сайті Укрпошти:
https://a.ukrposhta.ua/vidslidkuvati-forma-poshuku_UA.html?barcode
Нова пошта:
На сайті: https://novaposhta.ua/tracking